زایس انتخاب تکنولوژی آلمانی برای چشمان شما.

زایس انتخاب تکنولوژی آلمانی برای چشمان شما

امور مشتریان عینک نور

1398/07/16_19:5

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

 

زایس انتخاب تکنولوژی آلمانی برای چشمان شما

اینکه به چه عدسی برای عینک طبی یا آفتابی طبی امان اعتماد کنیم و از کجا اطمینان به اصالت آن عدسی داشته باشیم جز دغدغه‌ی اکثر افرادی است که از عینک طبی استفاده می‌کنند. شاید به مرور زمان با خرید از فروشگاهی با اطمینان نسبی به آن، از خرید خود مطمئن شده باشند اما امروز با گسترش فناوری و اطلاعات حصول این اطمینان کمی ساده‌تر شده است. ما به شما دو راه خیلی ساده که خود شما در نگاه اول می توانید از اصالت کالای خود مطمئن شوید معرفی می کنیم. راه نخست نماد مخصوص زایس برای عدسی هاست که حالت کلی آن مربعی شکل ولی نه یک مربع کامل که در عکس‌ها می‌توانید ببینید روی عدسی شماست. در نظر داشته باشید که ممکن است چند درصد این نماد چون به صورت لیزری روی عدسی شما حک می‌شود به خاطر تراش عدسی شما بر مبنای سایز عینک شما در تراش عدسی رفته باشد. عدسی خام معمولا یک عدسی دایره ای شکل با قطری مشخص هست و این نماد می تواند هر جایی از عدسی شما حک شده باشد. راه حل دوم، که بسیار ساده‌تر هست کارت اصالت و گارانتی است که نمایندگی عدسی‌های زایس در ایران به تمام نمایندگی‌های فروش خود هنگام خرید عدسی شما همراه عدسی ارسال می کند. تمامی این راه کارها در یک سمت ماجراست و اعتماد شما به یک مجموعه با وجود یا بدون وجود این نکات در سمت دیگر کفه ترازوست که این سمت کمی هم سنگین‌تر هست. ما به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش عدسی زایس در ایران، این افتخار را داریم که با شما در چهل سال گذشته همراه باشیم و بهترین کیفیت تراش عدسی را با جدیدترین دستگاه‌های تراش و اندازه گیری به شما ارائه دهیم. ضمانت اصالت و کیفیت کالا شرطی است لازم که با اعتماد شما به ما شرط کافی نیز حاصل می‌شود.

تاریخچه زایس

شروع فعالیت‌های زایس به سال 1846 میلادی باز می‌گردد. آن سال آعازی بود برای تبدیل شدن زایس به نامی بزرگ و پیشرو در عرصه‌های گوناگون اپتیکی. اما جهش بزرگ و خیره کننده زایس در سال 1912 میلادی اتفاق افتاد. در این سال محققان و متخصصان زایس برای نخستین بار از تمام تجربیات خود در زمینه‌های مختلف برای طراحی و تولید عدسی‌های طبی استفاده کردند که حاصل آن تولید اولین عدسی طبی از جنس شیشه و با نام انحصاری پانکتل – Punktal بود. این عدسی اولین عدسی طبی تولید شده دارای تقارن محوری و کانون نقطه‌ای بود.

از آن زمان تا به امروز، تمامی تفکرات و تلاش‌های محققان و پژوهشگران زایس، به ویژه روی مساله دید بهتر(Better Vision) متمرکز بوده است. حال پس از گذشت بیش از یکصد سال از آعاز تولید محصولات برتر اپتیکی، زایس نوآوری‌های خود را جهت کمک به دید بهتر و آسودگی بیشتر مصرف کنندگان معرفی می‌نماید.

نکاتی در مورد زایس

زایس مفتخر است که با بیش از 170 سال در نوآوری و تخصص در اپتیک برای ساخت عدسی زایس شما به اوج رسیده است. نکات جالبی در مورد عدسی های زایس وجود دارد مثل اینکه 35 نفر از برندگان جایزه نوبل به میکروسکوپ‌های زایس اعتماد می‌کنند تا بخش بیشتری از جهان را ببینند.  یا اینکه بیش از 70 درصد ریزپردازنده‌ها (میکروچیپ) از فناوری‌های زایس استفاده می‌کنند. و شاید این نکته نیز جالب باشد که بیش از 15 میلیون جراحی آب مروارید هر ساله با استفاده از ابزارهای جراحی زایس انجام می‌شود. در ساخت موتورهای ماشین‌های مسابقه ای از فناوری‌ های زایس استفاده می‌کنند چرا که دقت اندازه گیری در این ابزارها یکصدم ضحامت موی انسان هاست.

جاب است که اولین تصاویر فرود انسان بر روی ماه توسط عدسی‌های زایس ثبت شده است. و اینکه زایس اولین افلاک نما را در جهان افتتاح کرد. در سال 1923 بر بام کارخانه زایس در آلمان این افلاک نما ساخته شده. امروز بیش از 80 میلیون نفر در جهان از یک افلاک نما که با تجهیزات زایس ساخته شده است بهره می برند.

فناوری‌های زایس

در این بخش به ویژگی‌ها و امکانات نوین که باعث ارتقای کیفیت و افزایش دقت و صحت عملکرد عدسی‌های زایس شده است می پردازیم.

DuraVision Platinium

جدیدترین پوشش ضد بازتاب عدسیهای زایس پوشش دورا ویژن پلاتنیوم هست. برخی از ویژگی های این پوشش جدید:

مقاومت بیشتر

دفع ذرات گرد و غبار

پاک شوندگی آسان

خواص ضد بازتاب بهبود یافته

در فرآیند طراحی و تولید این پوشش، از روش بمباران یونی اتم‌های سطحی استفاده می‌شود. در نتیجه این فرآیند، اتم‌های تشکیل دهنده این لایه های میکروبی به صورت متراکم‌تر در یکدیگر فشرده می‌شوند و باعث بالا رفتن مقاومت سطحی و صاف و صیقلی تر شدن سطح این پوشش در مقایسه با دیگر پوشش‌های مرسوم می گردد.

PhotoFusion

نسل جدید عدسهای خود رنگ‌پذیر (یا همان فتوکرومیک) زایس را فتوفیوژن می نامند. در مقایسه با سایر عدسی‌های خود رنگ‌پذیر مرسوم:

سریعتر تیره می شوند: حدودا 20 درصد سریع‌تر رنگ می پذیرند.

سریعتر شفاف می شوند: حدود 2 برابر سریعتر رنگ از دست می‌دهند.

تیرگی بیشتر: زیر نور مستقیم آفتاب، رنگ بیشتری می‌گیرند. (میزان تیرگی تا حدود 89 درصد)

شفافیت بیشت: در محیط داخلی، شفافیت بیشتری پیدا می کنند. (میزان تیرگی باقیمانده حدودا 8 درصد هست)

حفاظت کامل: عدسی‌های فتوفیوژن زایس تمامی پرتوهای مضر فرابنفش UV را به طور کامل دفع و فیلتر می نمایند.

Ziess high performance tints

عدسی های رنگی زایس یکی از گزینه های مورد استفبال افراد هست. رنگ‌های متنوع و با کیفیت در انواع زیر:

رنگ‌های ثابت standart tints: دامنه گسترده ای از رنگ های استاندارد ثابت با امکان انتخاب 6 فام رنگی متفاوت

رنگ‌های اسکای لت زایس skylet ziess: رنگ‌های قهوه ای انحصاری زایس با امکان انتخاب 3 فام رنگی با وضوح بالا و قدرت تفکیک بی‌نظیر رنگ‌ها

رنگی پولاریزه :Polarized lenses عدسی‌های رنگی جذاب با فیلتر پولاریزه برای مقابله با بازتاب‌های آزار دهنده و خیره کننده. برای توضیحات بیشتر در مورد انتخاب پولاریزه یا غیر پولاریزه می توانید به این مقاله در سایتمان یک سری بزنید.

محافظت کامل و 100 درصد در برابر پرتوهای مضر و خطرناک فرابنفش

معرفی رنگ جدید و جذاب سیاه (Black) با امکان انتخاب 6 فام رنگی متفاوت

Zeiss i.Scription technology

فناوری نوین و منحصر به فرد زایس i.Scirption  نامیده می شود. با ترکیب اطلاعات به دست آمده از دستگاه  آی-پروفایلر زایس و تعیین نمره به روش مرسوم، اطلاعات لازم جهت محاسبه و تولید عدسی‌های انحصاری i.Scription زایس فراهم می‌آید. عدسی‌های تولید شده با این روش نوین و یکتا، مزایای زیر را به همراه دارند:

دید بهتر در شب

شفافیت و قدرت تشخیص بالاتر

آسایش و راحتی بیشتر

کاهش خستگی چشم

رنگ های شاداب و زنده

 

عینک نور : 02532943049

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید