انواع برندهای برتر لنز رنگی.

انواع برندهای برتر لنز رنگی

امور مشتریان عینک نور

1398/07/10_18:36

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

انواع برندهای برتر لنز رنگی

لنز رنگی نیز مانند مژه مصنوعی، یکی از ابزار زیبایی چشم‌هاست که می تواند تاثیر فوق العاده‌ای در جذابیت فرد داشته باشد. اگر چه استفاده از لنز رنگی، زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد؛ اما باید نسبت به خرید آن حساسیت زیادی داشته و حتما از اصالت کالا و اعتبار برند اطمینان حاصل کنید.

چشم ها اعضای بسیار حساسی هستند و استفاده از لنزهای رنگی غیرحرفه‌ای و بدون مجوزهای لازم، می تواند آسیب‌های دائمی به چشم‌ها و بینایی فرد وارد سازد. عفونت‌های چشمی حاصل از لنزهای رنگی تقلبی، تا به حال فجایع زیادی آفریده و داستان‌های تلخی از خود برجای گذاشته است.

به همین سبب، در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از لنزهای رنگی هستید؛ جای دارد که بهترین برندهای لنز رنگی و مایع نگهدارنده لنز را شناخته و حتما به سراغ این برندها بروید.

بهترین برندهای لنز رنگی

اگر از لنز رنگی به منظور زیبایی بهره می‌گیرید، لازم است که به سراغ لنزی با ساختاری طبیعی و کاملا شبیه به عنبیه عادی انسان بروید. لنزهای رنگی که خاصیت اکسیژن رسانی و مرطوب‌سازی بیشتری دارند، در چشم‌ها راحت تر قرار گرفته و کمتر آزاردهنده خواهند بود.

لنزهای رنگی دارای انواع یک بار مصرف و بلند مدت هستند. برخی از انواع لنز رنگی را می‌توانید با نگهداری صحیح، تا دو سال نیز استفاده نمایید. اما در خصوص این لنزها، رعایت بهداشت و اصول نگهداری؛ بسیار اهمیت خواهد داشت. به طور مثال شما حتما باید از مایع نگهدارنده لنز باکیفیت مانند انواع مایع لنز Renu، استفاده کرده و سر زمان مشخص، مایع لنز را تعویض کنید. دقت داشته باشید که حتی در صورت استفاده نکردن از لنز، مایع لنز باید سر زمان مشخص توصیه شده، تعویض گردد.

نکته: هرگز از لنز شخص دیگری استفاده نکرده و لنز رنگی یا حتی طبی خود را نیز به غیر ندهید. استفاده اشتراکی از یک لنز، اشتباهی مهلک است و زمینه ساز مشکلات و عفونت‌های چشمی جدی خواهد شد.

۱. لنز رنگی سولوتیکا (Solotica)

لنز رنگی سولوتیکا، برزیلی بوده و از برترین نمونه‌های لنز به حساب می‌آید. این لنز راحتی کاملی در چشم‌ها داشته و حین استفاده از آن، ناراحتی را احساس نخواهید کرد. میزان اکسیژن رسانی و حفظ رطوبت چشم‌ها، در لنزهای سولوتیکا، بالا بوده و از این جهت توصیه می‌گردد.

2. لنز رنگی نئو ویژن (Neo Vision)

لنزهای نئو ویژن در دو مدل طبی و رنگی عرضه می‌شوند. لنزهای نئو ویژن نیز رطوبت را به خوبی نگاه داشته و با خشکی چشم‌ها که از عارضه‌های اصلی استفاده از لنز است، مقابله می‌کنند.

درست به همین دلیل است که در خصوص لنزهای طبی نیز لنزهای برند نئو ویژن توصیه می‌شوند. به اضافه باید قید کنیم که این نوع لنز چشمی دارای مبدأ کره‌ای است.

۳. لنز رنگی اکیو ویو اویسس (Acuvue Oasys)

این نوع از لنزها آمریکایی بوده و بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. لنزهای اکیو ویو اویسس برای چشم‌های تیره و روشن مناسب بوده و در هر دو طیف، رنگ بندی دارند. نازک بودن و راحتی خاص لنزهای اکیو ویو اویسس باعث می‌شود که حین استفاده از آن‌ها، احساس ناراحتی نکنید. حتی در طول ساعت‌های متمادی قرار دادن این لنزها در چشم، خشکی و احساس جسم خارجی نخواهید داشت.

۴. لنزهای رنگی آویرا (Avaira)

لنز رنگی آویرا نیز در شمار بهترین لنزهای رنگی قرار دارد. شرکت سازنده یعنی کوپرویژن که در انگلستان واقع شده، لنزهای آویرا را کاملا سبک و مناسب برای چشم‌های حساس تولید کرده است. لنزهای آویرا در دو نوع طبی و رنگی عرضه می‌شوند و در شمار لنزهای تخصصی قرار دارند.

۵. لنزهای رنگی بوش اند لامب (Bausch and Lomb)

اگر اهل استفاده از لنزهای طبی یا رنگی باشید، حتما تا به حال نام برند بوش اند لامب را شنیده‌اید. مایع نگهداری بوش اند لامب، معمولا از سوی داروخانه‌ها توصیه شده و نگهدارنده حرفه‌ای لنز محسوب می‌شود.

به همان تناسب لنزهای بوش اند لامب نیز کاملا حرفه‌ای و با کیفیت هستند. لنزهای بوش اند لامب، با ضریب اکسیژن رسانی نزدیک به ۹۰ درصد، از بهترین لنزهای چشمی هستند. همچنین خشکی چشم رایج را با این لنزها تجربه نخواهید کرد.

6. لنزهای رنگی دسیو (Desio)

لنزهای طبی و رنگی دسیو، ساخت ایتالیا بوده و دارای تمامی مجوزهای اعتباری هستند. رنگ بندی این لنزها بسیار متنوع است و رنگ‌‌های آن را در طیف کاملا متفاوتی خواهید یافت. به طور مثال لنز طوسی برند دسیو، به شکلی خاص و کاملا تاثیرگذار روی چشم‌های تیره قرار گرفته و این برند را برای آسیایی‌ها جذاب می‌سازد.

۷. لنز رنگی سولکو (Soleko)

لنزهای سولکو نیز خانواده دیگری از کشور ایتالیا هستند. هر دو گروه لنزهای کوتاه مدت و بلند مدت سولکو، برای افرادی که به سلامت چشم‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ تضمین شده خواهد بود. این لنزها جلوه فوق العاده زیبایی نیز داشته و رنگی طبیعی ایجاد می‌کنند.

تفاوت عمده میان برند دسیو و سولکو در آن است که برند دسیو رنگ بندی متنوعی دارد. اما رنگ‌های لنزهای سولکو معدود هستند و شما انتخاب آن قدرها گسترده‌ای نخواهید داشت.

۸. لنزهای رنگی دهب (Dahab)

لنزهای رنگی دهب متعلق به کره جنوبی هستند. کره جنوبی نیز از آن دسته کشورهایی‌ست که در ساخت انواع لنزهای چشمی و تجهیزات نگهدارنده آن، پیشتاز است. اما از میان برندهای لنز کره‌ای، برند دهب را باید مرغوب‌ترین بدانیم.لنزهای دهب چه به لحاظ زیبایی و چه سلامت و حفاظت از رطوبت چشم‌ها؛ تراز اول و ممتاز هستند.

9. لنزهای رنگی لومینوس (Luminous)

لنزهای رنگی لومینوس نیز محصول کره جنوبی هستند. اگر به دنبال لنزهایی برای عنبیه تیره هستید، لنزهای لومینوس را فوق العاده خواهید یافت. به علاوه لنزهای لومینوس دارای دو سایز بزرگ و متوسط هستند. سایز بزرگ آن، به فرد کمک می کند تا چشم‌هایی درشت تر داشته و نگاهی گیراتر خلق کند. لنزهای متوسط آن نیز در ابعاد طبیعی بوده و رنگ‌بندی خاص خود را دارا هستند.

10. لنزهای رنگی ایلوژن کالر (Illusion Color)

لنزهای ایلوژن کالر نیز از کره جنوبی می‌آیند. میزان اکسیژن رسانی در لنزهای ایلوژن کالر، بسیار بالا بوده و مرز ۹۰ درصد را می‌گذراند. به علاوه این لنزها قیمت مناسبی داشته و از همین جهت در شمار پرفروش ها قرار دارند.

روش استفاده از لنز رنگی

روش استفاده از لنز رنگی، درست مانند چیزی‌‌ست که برای لنزهای طبی توصیه می‌کنیم.

– ابتدا دست‌های خود را به خوبی شسته و آن‌ها را ضدعفونی نمایید. بهتر است برای خشک کردن دست‌ها، از خشک‌کن اتوماتیک و حرارتی استفاده نمایید. در صورتی که این وسیله در دسترس شما قرار ندارد، صبر کنید تا دست‌هایتان خود به خود خشک شده و ترجیحا از حوله یا دستمال کاغذی صرف نظر کنید. (زیرا پرزهای ریز دستمال کاغذی یا حوله می‌توانند به نوک انگشتان شما چسبیده و همراه با لنز در چشم قرار بگیرند.)

– پس از آن لنز را با نوک انگشتان خود برداشته و به آرامی در چشم بگذارید. (حتما باید ناخن های دست خود را کاملا کوتاه کرده باشید تا احتمال پاره شدن لنز را به صفر نزدیک کنید.) بهترین روش توصیه شده این است که پلک پایینی را به آهستگی پایین کشیده و لنز را درست روی عنبیه قرار دهید. اما در صورتی که این کار برایتان میسر نیست و هنوز آن قدرها حرفه‌ای نشده‌اید؛ می‌توانید لنز را روی بخش سفیدی چشم گذاشته و با حرکت دادن نگاه خود، آن را روی عنبیه چشم؛ جای دهید.

نکته: اگر چه لنزهای رنگی زیبایی ویژه‌ای به وجود آورده و هر فردی را جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که اصول ایمنی استفاده از این ابزار را رعایت نمایید. هرگز با لنز نخوابید! هرگز با لنز نخوابیده و حتما پیش از خواب آلوده شدن؛ لنزهای خود را از چشم‌ها خارج کنید. گزارشات حاکی از آن است که خوابیدن با لنزهای چشمی اعم از رنگی یا طبی، می‌تواند زمینه ساز مشکلات چشمی جدی شده و خطراتی را به همراه داشته باشد.

 

عینک نور : 02532943049

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید