تاریخچه برند سالواتور فراگامو .

تاریخچه برند سالواتور فراگامو

امور مشتریان عینک نور

1398/08/25_20:9

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد        

 

 

 

تاریخچه برند سالواتور فراگامو

تاریخچه سالوانور فراگاموسالواتور فراگامو (Salvatore Ferragamo) متولد 1898، یک طراح کفش ایتالیایی بود که برای طراحی های خلاقانه و علمی اش در زمینه کفش مورد توجه بود.

او در سنین جوانی صنایع دستی را آموخت و اولین کفش هایش را در سن 9 سالگی به مرحله ساخت رساند.

پس از گذراندن دوره کوتاه آموزش ساخت کفش در ناپل، در سال 1914 به ایالات متحده نقل مکان کرد و در یک کارخانه چکمه سازی در بوستون برای مدت کوتاهی مشغول به کار شد.

او ابتدا در مغازه اش به تعمیرات كفش می پرداخت و شروع به طراحی کفش برای صنعت فیلم و فیلمسازی کرد.

فراگامو علم آناتومی را به منظور شناخت بهتر پا (بدن انسان) و طراحی مناسب تر و دقیق تر کفش ها در دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا آموخت و در سال 1927 به ایتالیا بازگشت.

همچنین فروشگاهی در فلورانس ایتالیا به منظور عرضه محصولات به ثروتمندان، سلبریتی ها و افراد سرشناس سیاسی تاسیس کرد.

در سال 1950 میلادی فروشگاه های متعددی در ایالات متحده آمریکا و ایتالیا تاسیس کرد و نیروی کار انسانی اش در حدود 700 کارگر در آن دوره بود.

سالواتور فراگامو در سال 1960 در گذشت. آن امپراطوری و مدیریت شرکت Ferragamo بر عهده خانواده او قرار گرفت و محصولات شرکت را تا مرحله تولید کیف، لباس، عینک، عطر و اکسسوری رساندند.

عطر و ادکلن های برند سالواتور فراگامو

اولین عطر تولید شده توسط این کمپانی عطر زنانه Gilio می باشد که در سال 1960 از آن رو نمایی شد.

 از دیگر عطر، ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت های پر طرفدار این برند می توان به F de Ferragamo ،Uomo Salvatore Ferragamo ،Golden Acacia ،Signorina Eleganza ،Signorina ،Emozione ،Attimo ،Acqua Essenziale ،F by Ferragamo Pour Homme ،Acqua Essenziale for men ،Monsieur F de Ferragamo اشاره کرد.

از طراحان و عطرسازان معروفی كه با اين شركت همكاری داشته اند می توان Aurelien Guichard, Jacques Cavallier, Jean-Pierre Bethouart, Annick Menardo, Amandine Clerc-Marie, Francis Kurkdjian, Olivier Polge, Laurent Bruyere, Antoine Lie, Sonia Constant, Louise Turner و Karine Dubreuil را نام برد.

 

 

عینک نور : 02532943049



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید