عدسی کریزال را بشناسید.

عدسی کریزال را بشناسید

امور مشتریان عینک نور

1398/08/15_19:19

 

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد        

 

 

 

عدسی  کریزال را بشناسید

 

رنگ ابی از ۲ بخش ساخته شده است -بخش فیروزه ای منافع سلامتی زیادی دارد

رنگ ابی-فیروزه ای برای سلامت ما مفید است -  به تنظیم circadian می پردازد که ان به کنترل چرخه ی خواب می پردازد - برای خواب شب الزامی است - باعث تقویت فعالیت مغز و بهبود حافظه و وضعیت و اگاهی و کارکرد ذهنی می شود .

نور بنفش مضر

با اشعه ها و پرتوهای uv , قرار گرفتن در معرض نور بفش-ابی برای چشم مضر است .

به شبکیه اسیب می زند و ریسک دژنراسیون ماکولا مربوط به سن را افزایش می دهد .

رنگ ابی چیست؟

نور ابی در تمام اطراف ما وجود دارد .ان با خورشید و منابع نور مصنوعی منتشر می شود.از در معرض گذاری بالا این نوع نور اگاه باشید و احتیاط کنید زیرا ان می تواند برای چشم شما مضرر باشد.

نور ابی در شب

دانشمندان رابطه ی بین نور ساطع شده از کامپیوتر و تبلت و مقدار و کیفیت خواب شما را کشف کردند

چشمان انسان نسبت به نور حساس است .انها با نور در محیط واکنش نشان می دهند که این با جمع شدن مردمک برای کنترل ورودی نور اتفاق می افتد.از تمام نوری که از خورشید ساطع می شود انسان می تواند بخشی از ان را ببیند.این به عنوان نور مرئی شناخته شده است که طیف ان ,رنگهای رنگین کمان را در بر می گیرد.

این بخش ها یا طول موج ها از لحاظ شکل با هم فرق می کنند . موج ها از طرف قرمز طیف بزرگتری از طرف ابی دارند اما نور ابی فرکانس بالاتری دارد .در معرض نور ابی قرار گرفتن طی ۵۰ سال گذشته افزایش یافت که ان به خاطر وجود صفحات و نورپردازی مصنوعی و مواردی مثل حبابهای لامپ است.

فراوانی نور ابی می تواند مشکل باشد به خاطر روشی که ان روی فعالیت مغز تاثیر می گذارد . در طول ساعات روشنایی روز , ما احساس فعال بودن و با انرژی بودن داریم که این به خاطر ریتم شبانه روزی ما است که وابسته به روشنایی روز است و به ما می گوید که چه وقتی باید بخوابیم و بیدار شویم . نور ابی از صفحات و نورپردازی مصنوعی ,روشنایی روز را تکرار می کند و مغز را فریب می دهد که هنوز روز است که این بدون توجه به ساعت می باشد.

 

 

 

عینک نور : 02532943049

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید