داستان برند بولگاری (bvlgari).

داستان برند بولگاری (bvlgari)

امور مشتریان عینک نور

1398/09/03_12:51

 

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

 

داستان برند بولگاری (bvlgari)

بولگاری یکی از برندهای مطرح و پرطرف‌دار دنیای مد و لباس است. اگر می‌خواهید با داستان برند بولگاری (bvlgari) و محصولاتش آشنا شوید، این مقاله را بخوانید.

سوتیرویو بولگاری، موسس مارک معروف و جهانی بولگاری، در سال ۱۸۵۷ در یونان متولد شد.

وی پس ازگذراندن دوره‌های کارآموزی به عنوان طلاساز و نقره‌ساز، در سال ۱۸۷۹ به رم رفت و اولین فروشگاه جواهرات خود را در خیابان وایا سیستینا افتتاح کرد.بعدها در سال ۱۹۰۵به مکان دیگری به نام ویادی‌کوندوتی نقل مکان کرد.

فروش محصولات برند بولگاری (bvlgari)

پس از مرگ او در سال ۱۹۳۲، اداره این تجارت فامیلی به عهده پسران بولگاری، جورجیو وکنتسانتینو افتاد. “جورجیو بولگاری” به عنوان مبتکر سبک خاص بولگاری همیشه موردسپاس و قدردانی قرار می‌گیرد ما بین سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۹ بود که شرکت به سرعت شعبه‌های خود را درشهر‌های مختلف مانند نیویورک، ژنو، مونتا کارلو و پاریس گسترش داد و افتتاح کرد.

از سال ۱۹۸۵ به بعد، این تجارت فامیلی به اداره و سرپرستی بوتیک‌های بولگاری در میلان، مونیخ، سنت‌مورتیز، توکیو، اوزاکا، هنگ‌کنگ، سنگاپور و ۲۱شهردیگر در سراسر دنیا پرداختند سهام این شرکت بین‌المللی که به تازگی توسط پائولو ونیکولا بولگاری اداره می‌شود، اولین بار در سال ۱۹۹۵ در بازار بورس معامله شد.

عینک بولگاری (bvlgari)

امروزه محصولات بولگاری تنها شامل جواهرات نیست ، در میان آن‌ ها لوازم جانبی متنوعی همچون عینک طبی و افتابی، پارچه‌های زیبا، کیف و جدیدترین انواع آن‌ها مجموعه هوم دیزاین است. این مجموعه شامل جام‌های کریستال و میز نقره است که نتیجه همکاری موفقیت‌آمیز بولگاری با روزنتالپورسلاین است.

محصولات برند بولگاری (bvlgari)

کارشناسان امور مالی شرکت تمامی قوای خود را در جهت حفظ کیفیت رشد شرکت متمرکز کردند تا این مارک معروف را از هرگونه نابسامانی اقتصادی حفظ کنند. بولگاری موفقیت خود را مرهون وسواس و دقت ویژه خود در حفظ کیفیت و محصولات متنوع شرکت از جمله جواهرات، ساعت‌، روسری، کروات، عطر، محصولات چشمی و لوازم جانبی چرمی است یکی از عوامل مهم موفقیت بولگاری، تنوع بازار، براساس نواحی مختلف جغرافیایی است که به این ترتیب از هرگونه محدودیت و ریسک احتمالی موجود در سرمایه‌گذاری در کشورهای خاص ممانعت شده است. ۱۳ درصد فروش محصولات بولگاری مربوط به ایتالیا، ۲۴ درصد مربوط به بقیه کشورهای اروپایی، ۲۱ درصد مربوط به آمریکا و ۲۱ درصد مربوط به ژاپن است.

این شرکت در کنار شرکت‌هایی نظیر تیفانی، کارتیه و هری وینستون از معتبرترین و گران‌ترین عرضه کنندگان جواهر و از معروف‌ترین نام‌ها در بازارهای جهانی می باشد. دفتر مرکزی بولگاری همچنان در شهر رم قرار دارد. در حال حاضر پائولو بولگاری مدیر عامل این شرکت می باشد و فرانچسکو تراپانی نیز در سمت نایب رییس مشغول فعالیت است

 

 

عینک نور : 02532943049

جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید