عدسی شخصی سازی.

عدسی شخصی سازی چسیت؟

امور مشتریان عینک نور

1398/07/21_12:17

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

عدسی شخصی سازی

مزایای فناوری شخصی سازی عدسی عینک

شاید کسانی که از عینک استفاده می کنند شنیده باشند که اپتومتریست ها به آنها توصیه می کنند از عدسی های شخصی سازی شده (Customized) استفاده کنند. اگر چه در ساخت و فیت عینک هایی که عدسی های آنها شخصی سازی می شود لازم است قدری هزینه بیشتری پرداخت شود، ولی کیفیت دید در این گونه عدسی ها به مراتب بیشتر و بهتر است.

در گذشته عدسی های عینک با قدرت های از پیش تعیین شده و طراحی معین ساخته می شدند و برای همه افراد با یک نمره عینک مورد استفاده قرار می گرفتند، ولی امروزه با پیشرفت فناوری و ورود کاربری این نوع عدسی ها به ایران، این امکان وجود دارد که اپتومتریست شما عدسی عینک شما را با توجه به ویژگی های اپتیکی و پزشکی لازم در خصوص چشم ها و نوع نشست فریم عینک روی صورت شما و همچنین اندازه فریم عینک شما و ویژگی های تخصصی تکمیلی دیگر، دقیقا طوری طراحی و برای ساخت به لابراتوار اپتیک سفارش دهد که برای شما بهترین و دقیق ترین بینایی فراهم شود.

زمانی که عدسی عینک شما با برنامه های رایانه ای مشخص نقطه به نقطه قدرت گذاری می شود و ویژگی های اپتیکی لازم را کسب می کند و طراحی عدسی به طور شخصی مخصوص شما و سیستم بینایی شما شکل می گیرد، اصطلاحا گفته می شود که برای شما از عدسی های شخصی سازی شده یا Customized استفاده شده است.

زمانی که شما از مرکز عدسی عینک نگاه نمی کنید، در میدان بینایی خطاهای اپتیکی ایجاد می شود که دید شما را کاهش می دهد، ولی زمانی که عدسی شخصی سازی می شود بر اساس نمره عینک شما، اندازه فریم عینک شما و شرایط اپتیکی و طبی فیت فریم عینک که همگی توسط اپتومتریست دوره دیده در دانشگاه انجام می شود، عدسی شما به طور اختصاصی برای شما طراحی و موجب می شود خطاهای اپتیکی در دید کناری و زمانی که از مرکز عدسی عینک نگاه نمی کنید و از کناره عینک خود به محیط اطراف می نگردید به حد اقل رسیده و شما به بهترین بینایی در همه جهت ها و شرایط در دور و نزدیک دست یابید.

فناوری شخصی سازی کردن عدسی های عینک در شرایط free form یعنی در شرایطی که قابلیت تغییر ویژگی های اپتیکی به طور نرم افزاری روی عدسی عینک شما در لابراتور اپتیک مقدور است در همه افراد استفاده کننده از عینک بویژه افرادی که آستیگماتیسم دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند. این اهمیت در افرادی که می خواهند از عدسی های چند کانونی برای اصلاح توام عیب انکساری و پیرچشمی استفاده کنند به مراتب بیشتر خواهد بود.

فناوری شخصی سازی در عدسی های عینک شما بر اساس راهنمایی های صحیح توسط اپتومتریست ها موجب بینایی بهتر و سلامت چشم های شما در درازمدت خواهد بود و کمک می کند تا با افزایش کیفیت بینایی خود از کیفیت زندگی بیشتری برخوردار شوید.

 

 

عینک نور : 02532943049

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید