لنز مورنینگ کیو چیست؟ .

لنز مورنینگ کیو چیست؟

امور مشتریان عینک نور

1398/07/18_19:9

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

لنز مورنینگ کیو چیست؟

لنز رنگی چشم، همانند سایر روش های آرایش چشم، به شما این امکان را می دهد تا به چشمان خود تنوع و زیبایی ببخشید.. لنزهای رنگی هم به صورت شماره‌دار و هم بدون شماره در بازار موجود هستند. گرچه لنزهایی با اندازه های مختلف وجود دارد که برای افراد مختلف مناسب است، اما این به شرطی است که به درستی تجویز شده، توصیه های لازم را رعایت کرده و از جاهای معتبر تهیه شده باشند.

لازم است برای دریافت لنزهای رنگی حتما به کلینیک های معتبر یا چشم پزشک مراجعه کنید، چراکه تنها در آن صورت است که می توانید لنزهای بی خطر و مطمئن را تهیه کنید که ظاهری طبیعی تر را هم به شما هدیه کند. در کشورهای دیگر برای تهیه لنزهای رنگی حتما لازم است نسخه مشخصی در دست داشته باشید تا جایی که این موضوع حتی در مورد لنز چشم بدون شماره که صرفا تجویز زیبایی دارند هم صادق است، چراکه تمامی لنزها به عنوان وسایل پزشکی محسوب می شوند و لازم است برای دریافت آنها نسخه تجویزی مشخصی از یک چشم پزشک یا کسی که تخصص مربوطه را دارد در دست داشته باشید.

لنز باید با توجه به میزان اشک، انحنای سطح جلوی چشم، تعداد پلک زدن بیمار، سایز کره چشم و با توجه به نمره عینک و بسیاری از شاخص های دیگر توسط متخصص تجویز شود. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب لنز، توجه به اصالت و معتبر بودن بند سازنده ی آن است.

برند لنز مورنینگ کیو

یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران مورنینگ کیو (Morning Q) میباشد. لنز طبی مورنینگ کیو از فناوری های اپتیک فضایی پیشرفته برای عالی شدن بینایی بهره می برد و سطح پشت و طراحی لبه دور لنز به خوبی بهینه سازی شده است تا افزایش سلامت چشم و پایداری نوری را در دید چشم به همراه آورد. انتقال اکسیژن توسط ماده ( (Hioxifilcon A به میزان فوق العاده ای است که راحتی و آسایش، در طول استفاده را به همراه دید عالی و کمترین ریسک، ممکن میسازد، همچنین تبادل لایه اشکی و اکسیژن به بهترین شکل امکان پذیر است و همین امر باعث ایجاد راحتی بالایی جهت استفاده در مدت زمان طولانی میگردد.

لنز مورنینگ کیو چیست؟

ایت لنز علاوه بر آبرسانی بالا(۵۵%)، دارای یک محیط آبدوست میباشد و در طول روز رطوبت خود را حفظ کرده و مانع خشکی چشم های شما خواهد شد. همچنین ماده هیدروژل(Hioxifilcon A) مانع نگهداری رسوب در سطح این لنز طبی می شود و در نتیجه مانع سوزش، خارش، قرمزی و تاری دید شما نیز خواهد شد. این لنز به صورت کروی طراحی شده است و همین امر باعث میشود که به خوبی روی کره چشم قرار بگیرد. این لنز های تماسی با استفاده از تکنولوژی برش تراش تولید شده و توسط Patent ساخته شده است، که باعث راحتی، نازکی و دوام بسیار مناسب لنز می شود که حتی برای چشم های حساس نیز بدون هیچ عارضه ای قابل استفاده است.

طراحی محفظه لمسی لنز طبی رنگی مورنینگ به احساس مرطوب بودن چشم شما کمک میکند و هیچ گونه مشکلی در مایع مخاط اشکی چشم ایجاد نخواهد کرد. براساس این طراحی میتوان به طور معمول تا ۱۲ ساعت در طول روز ازاین لنز استفاده کرد. لنزهای طبی مورنینگ کیو به گونه ای طراحی شده است که طی یک برنامه مناسب تمیز کردن و نگه داری می‌توانید هر روز از آنها استفاده کنيد و از راحتی آن لذت ببرید. این لنزها مانند روز اول احساس خوبی به شما میدهند. این لنز در طیف نمره های اپتیکی متنوع و گسترده نیاز اکثریت نیازمندان به لنز های تماسی طبی را برآورده میسازد. به شما توصیه می‌شود که از استفاده این لنز های تماسی در طول فعالیت‌های محیطی خاص از جمله شنا , اسکی خودداری‌ کنید تا از خطر ابتلا به عفونت چشمی جلوگیری شود.

زیرشاخه های لنز مورنینگ کیو

لنز آستیگمات مورنینگ کیو در واقع به عنوانی محصولی از کمپانی بزرگ Interojo می باشد. گروه اینتروجو واقع در منطقه mogok در کشور کره جنوبی، محصولات لنزهای چشم را با بروز ترین فناوری های موجود در جهان تولید میکنند. خانواده لنز تماسی interojo برای گسترش امکانات مراقبت از چشم جهت رفع نیازهای انواع زیادی از بیماران حوزه بینایی طراحی شده‌ است. لنزهای تماسی نرم این برند بر اساس تکنولوژی ثبت شده توسط Interojo Technologies، Inc طراحی شده است و به همین خاطر تمامی لنزهای متعلق به این برند کروی شکل هستند که برای کنترل دقت بینایی در تمام فواصل، عمق میدان دید را بهبود داده و به کاهش آستیگماتیسم کمک شایانی می نمایند.

این کمپانی سیاست های کلی خود را این گونه توصیف می کند:

“ما فلسفه تولیدیمان شامل سیاست ها، تفکر و استراتژی مدیریتی خود را بر این اساس قرار دادیم که ما هم رشد کنیم و بر این تلاش کنیم که کیفیت زندیگی را در همه جای دنیا گسترش دهیم. با روحیه چالش پذیری که داریمَ، همواره بر این بوددیم گه با بهره گیزی از تکنولوژی خلاقانه . منحصر به فرد خود، محصولات کارامد و مفیدی خلق کنیم و آنچه داریم را در اختبار همه مشتریان و کارمندان خود و همینطوز تمام علاقه مندان به صنعت وسایل پزشکی قرار دهیم. این روحیه به ما کمک کرده ایت، تا به آنجا که امروز قرار داریم برسیم. ما “ابداع برای بشریت” را به عنوان شعار خود برگزیده ایم و سیاست های کلی خود را بر اساس ارزش های انسانی، رضایت مشتری و ابداع تکنولوژی جدید قرار دادیم

برخی از ویژگی های لنز مورنینگ کیو

1 متریال و کیفیت بسیار عالی

2 طراحی فوق العاده نازک، نرم و سبک

3 جاذب اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید(UVA) و (UVB )

4 طراحی آسفریک

5 استفاده از تکنولوژی برش تراش

6 آبرسانی بسیار بالا(55%) و حفظ رطوبت چشم

 

 

عینک نور : 02532943049



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید