32 تا ازبهترین برندهای معروف عینک آفتابی دنیا.

32تا ازبهترین برندهای معروف عینک آفتابی دنیا

امور مشتریان عینک نور

1398/07/13_11:58

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

32تا ازبهترین برندهای معروف عینک آفتابی دنیا

۱. پرادا

پرادا دیگر برند کالای لوکس ایتالیایی است که در ۱۹۱۳ در میلان ایتالیا تأسیس شده است. محصولات مراقبت از چشم پرادا به‌خاطر زیبایی و جذابیت‌شان شناخته شده‌اند. این برند هم برای مردان و هم برای زنان محصول تولید می‌کند.

پرادا خانه‌ی مد دیگری است که خط تولید لباس‌های اعیانی، کالاهای چرم، کفش، عینک، و عطر دارد. خط تولید عینک‌های آفتابی آن از طرح‌های پیچیده تا عینک‌های آفتابی عجیب و غریب و قدیمی با ابتکارات ظریف را در بر می‌گیرند. سبک‌هایی که آن‌ها ارائه می‌دهند چشم گربه‌ای، پروانه‌ای، و قالب‌های بیضی شکل هستند.

۲. ورساچه

ورساچه یکی از شناخته شده‌ترین برندهای فعال در زمینه‌ی محصولات لوکس مُد است. این شرکت در ۱۹۷۸ تأسیس شد. ورساچه به تولید محصولات مُد و زیبایی برای زنان و مردان مي‌پردازد. محصولات این برند را به سادگی می‌توان از برندهای دیگر تفکیک کرد.

 ۳. بربری

شرکت مُد بربری در لندن واقع شده است. این شرکت برای تولید اکسسوری‌های مُد، عینک آفتابی، عطر و لوازم آرایشی شناخته شده است و یکی از بهترین برندهای تولید کننده‌ی عینک آفتابی در دنیا است. این برند لوکس، طراحی‌های پیچیده‌ای عرضه می‌کند که کیفیت بالایی دارند و راحت هستند.

۴. بولگاری

بولگاری برندی است که لاکچری محسوب می‌شود اما هرگز خود ستا نیست، درخشان است اما هرگز پر زرق و برق و جلف نیست. مجموعه‌ی عینک‌های آن‌ها از شیشه‌های خالص درست شده است اما لبه‌هایی برجسته دارند. طرح‌های آن‌ها که درخشان و شورانگیز هستند قطعا به درد آدم‌های خجالتی و بی دست و پا نمی‌خورد. چه یک مدل خلبانی کلاسیک باشد چه یک مدل چشم گربه‌ای تزئین شده با جواهرات، شخصی که عینک بولگاری به چشم دارد نمادی از زیبایی و ابهت است.

۵. کریستین دیور

این برند افسانه‌ای کالاهای لوکس فرانسوی تولید می‌کند که اکثر زنان را هدف محصولات خود قرار می‌دهند. مجموعه‌ی عینک‌های آن‌ها از خطوط هندسی و رنگ‌های منحصر به فرد برای ایجاد یک طرح پیچیده استفاده می‌کند که جلوه‌ساز ساختن شخصیت متمایز شما را تضمین می‌کند. طرح‌های این برند اغلب انقلابی در عرصه‌ی مد به حساب می‌آیند، به خصوص جدیدترین محصولات‌شان در سال ۲۰۱۵ – عینک‌های آفتابی So Real که هر سلبریتی و شخصیت معروفی به چشم می‌زد.

۶. دی‌کی‌ان‌وای

DKNY در حال و هوای جشن گرفتن شور آرمانی و عملی است که شهر زادگاهش – نیویورک – را در برگرفته است. این برند، که الکتریکی و در عین حال پیچیده است، لوازم و اسباب مشتری‌پسند و چهار فصلی تولید می‌کند که به راحتی راه خود را به کمد لباس افراد باز می‌کنند و در بین وسایل و زیورآلات آن‌ها قرار می‌گیرند.

۷. دولچه و گابانا

برند دولچه و گابانا در ۱۹۸۵ توسط طراحان ایتالیایی دومنیکو دولچه و استیفانو گابانا طراحی شد. این برند یکی از مشهورترین برندهای مد در جهان است. این برند یکی از محبوب‌ترین و پرمتقاضی‌ترین برندهای دنیا است که محصولات خوبی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

۸. گوچی

گوچی یک برند لوکس ایتالیایی است که در تملک شرکت هلدینگ فرانسوی کرینگ است. دفتر اصلی این شرکت در فلورانس ایتالیا است. اگرچه طیف محصولات برند گوچی زیاد است، ولی این برند بیشتر به خاطر عینک‌های آفتابی‌اش شناخته شده است. درخواست برای عینک‌های آفتابی گوچی در دنیا زیاد است.

۹. والنتینو

هرچند خود این مرد به تازگی ده سال پیش بازنشسته شد اما برند والنتینو هنوز هم انعکاس زیبایی و پرستیژ بی‌پایان این خانه‌ی مد ایتالیایی است. بعد از رواج آن در اواخر دهه‌ی ۶۰ با یک مجموعه‌ی مد لباس کاملا سفید، والنتینو  می‌رفت که عرصه‌ی بین المللی را تسخیر کند و بر تن نمادهای مد آن زمان جکی کندی و الیزابت تیلور خودنمایی می کرد. در حالی که ورثه‌ی قانونی آن یاد گرفته‌اند با گرایشات روز جهان همگام شوند، اما همیشه به حفظ ماهیت پیچیده‌ای که به خاطر آن شهره‌ی عالم شد ادامه داده است.

۱۰. الیور پیپلز

خاص، سحرآمیز، ظریف، و پیشرو تنها چند مورد از دلایل برای انتخاب مجموعه‌ عینک‌های الیور پیپلز است. این برند عینک لوکس آمریکایی طرح‌هایی ارائه می‌کند که رگه‌ای از زیبایی و نشانه‌هایی از نوشتالژی در آن نهفته است – ترکیبی کامل برای کسانی که می‌خواهن در عین برده‌ی مد نشدن، مد روز باقی بمانند.

۱۱. کاررا

کاررا، که به خاطر قاب‌های خلبانی بزرگش معروف است، بازگشت مدرن و مد روزی در سال‌های اخیر داشته است. علاوه بر بعضی از طرح‌های نمادین کلاسیکش، این برند اتریشی ویژگی سبکی وزنش را ارتقاء داده است و از مواد ضد خشی ساخته می‌شود که فریم‌هایی چهار فصل و مدرن دارند.

۱۲. پائول اسمیت

«ویژه اما نه بی‌معنی، عجیب و غریب اما نه احمقانه» عبارتی است که طراح بریتانیایی پائول اسمیت دوست دارد زیبایی‌های برندش را با استفاده از آن توصیف کند. او که به خاطر تناسب بی‌نقص‌اش معروف است، این را ماموریت خود قرار داده است که با طرح‌های با کیفیت الهام گرفته شده از زندگی روزمره به سلیقه‌ی عامه احترام بگذارد و بر میزان مناسبی از شوخ‌طبعی زیرکانه‌ی بریتانیایی تاکید دارد.

۱۳. ری بن

برند امریکایی ری بن در ۱۹۳۷ تأسیس شد. (( 20سال بعد یک شرکت ایتالیایی به نام لوکس اتیکا گروپ آن را خریداری وبه زیرمجموعهای خود اضافه کرد)) این برند یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برندها در زمینه‌ی محصولات مراقبت از چشم و عینک آفتابی در دنیا است.

رِی بَن (Ray-Ban) به احتمال فراوان نمادین‌ترین برند عینک آفتابی در دنیا است. این برند کار خود را با پوشش‌هایی برای چشم که به خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا کمک می‌کرد تابش نور خورشید را از چشم‌هایشان دور نگه دارند شروع کرد و از همین جا بود که شکل خلبانی کلاسیک این برند به وجود آمد – شکلی که در گذر سالیان سال هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است.

مدل ویفرر توسط هالیود، و به خصوص اسطوره‌‌های سینما جیمز دین و آدری هپ‌برن در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ به اوج محبوبیت رسید. این سبک دیگری است که هنوز هم مد روز محسوب می شود. هرچند ری بن بیشتر به خاطر دو سبک و مدل یاد شده محبوبیت دارد، اما این برند طرح‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد که سبک، کیفیت، و دوام را با هم تلفیق کرده‌اند. هر کسی که ری بن دارد می‌تواند انتظار لذت بردن از فریم‌هایی مد روز و راحت را داشته باشد که هر جایی و در هر زمانی می‌تواند آن را بپوشد.

۱۴. پولو رالف لورن

پولو رالف لورن قصه‌ای از طراحی کلاسیک و پیچیده‌ی آمریکایی می‌گوید. این برند که در ۱۹۶۷ تاسیس شد کار خود را با تولید کراوات مردانه شروع کرد. امروزه، هر چیزی می‌فروشد از پوشاک آماده تا کالاها و لوازم چرمی با کیفیت.

۱۵. پرسول

پرسول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی عینک و لوازم چشمی جهان است، که کار خود را در سال ۱۹۱۷ آغاز کرد. عینک‌های آفتابی آن در ایتالیا ساخته می‌شوند و از چنان ویژگی خوبی برخوردار است که در بین افراد مشهوری مانند استیو مک‌کوئین، تام کروز، رایان گوسلینگ، و پاتریک دمپسی به محبوبیت رسید. این برند آن قدر نمادین و شکیل است که در چند مورد از فیلم‌های جیمز باند استفاده شده است (پیرس بروسنان و دنیل کریگ پوشیده شده است). اگر می‌خواهید محصول یا چیزی کلاسیک داشته باشید، در آن صورت پرسول برند مناسبی برای شما خواهد بود و عینک‌های فراوانی با سبک ویفرر، خلبانی، و کلاب دارد.

۱۶. تام براون

عینک‌های تام براون به شیکی و مد روز بودن نام این برند هستند. مجموعه‌ی این برند انواعی از قاب‌های مردانه و زنانه‌ی خاص و متمایز ارائه می‌دهد و برای هر آقا و بانوی اهل مد چیزی در چنته دارد. بهتر از همه آنکه، آن‌ها هم  با کت و شلوار ست می‌شوند و هم با شلوار جین و تی‌شرت خوش جلوه می‌کنند.

۱۷. پلیس

شرکت پلیس، که از سبک زندگی شهری کلان‌شهرهای با فرهنگی مانند نیویورک سیتی الهام گرفته است، از سال ۱۹۸۳ به طراحی عینک‌های آفتابی کلاسیک پرداخته است. مالک این شرکت گروه خرده فروشی دو ریگو است، برندی ایتالیایی که حال و هوایی جوانانه و پر شور دارد و به دنبال آن است که با کسانی که می‌خواهند مارک آن‌ها را در جهان بپوشند صحبت کند.

۱۸. تام فورد

جذاب، عجیب، با ابهت، و زیبا – چهار کلمه‌ای هستند که به خوبی مجموعه‌ عینک‌های تام فورد را توصیف می‌کنند. اصلا امکان ندارد با این عینک‌های محبوب جیمز باند جذاب و باحال به نظر نرسید. سبک ستاره‌ای برند تام فورد –کلاسیک است و از کمی شیکی مدرن هم برخوردار است؛ چه مدل خلبانی پوشیده باشید، چه فریم چشم گربه‌ای یا مدل شیشه‌های پهن.

۱۹. آرمانی

دیگر برند ایتالیایی این فهرست برند آرمانی است. این برند انواع کالاها را تولید می‌کند، از لباس‌های مجلسی گرفته تا اقلام چرمی، کفش، ساعت، جواهرات، اکسسوری، و … این برند در ۱۹۷۵ تأسیس شد.

آرمانی نام یک برند طراحی است که طرح‌های مد روز را با پیچیدگی ساده در هم می‌آمیزد. برند فرعی آن، امپریو آرمانی، عینک‌های آفتابی ارائه می‌کند که برای بازار جوان‌پسند (یا کسانی که دلشان می‌خواهد جوان بمانند) مناسب هستند. خط تولید عینک‌های مردانه‌ی آن کسانی را که سبک زندگی‌ فعالی دارند هدف قرار می‌دهد – فریم‌هایی که مد روز و در عین حال راحت و کاربردی هستند (فریم‌های خلبانی، شیشه بزرگ، و محافظ). خط عینک‌های زنانه بیشتر از طرح کلاسیک الهام گرفته است و پیچیدگی مدرن منحصر به فردی دارد (چشم گربه‌ای، پروانه‌ای، و گرد).

۲۰. میو میو

گاهی، طرف ممکن است فکر کند که، مثل تمام خواهرهای کوچکتر، میو میو دوست دارد یک سری چیزها را از این ور و آن ور از پرادا قرض بگیرد. در حالی که، بله، هر دو برند منشاء یکسانی دارند، اما میو میو جوانتر و سرزنده‌تر است، که به خوبی و به روشنی در قاب‌های جسورانه، و الهام گرفته از طرح‌های قدیمی‌ آن پیدا است.

۲۱. ارمنجیلدو زنیا

وقتی ارمنجیلدو زنیا شرکت همنام خودش را در اوایل قرن ۲۰ام به راه انداخت، تمام رویایش این بود که بهترین پارچه‌های جهان را درست کند. کمی بعد او متوجه شد که کسب و کار خانوادگی‌اش بر می‌گردد به یکی از با پرستیژترین برندهای پوشاک مردانه‌ی ایتالیا. ارتباط عمیق این برند با منسوجات در هر جنبه‌ای از مجموعه‌های آن به چشم می‌خورد. از این رو ارمنجیلدو زنیا از وارد کردن موادی مانند چوب، چرم، و پارچه به صنعت ساخت عینک‌های آفتابی خود اصلا احساس خجالت زدگی نداشت.

۲۲. کُوچ

در سال‌های اخیر، طراحی‌های کوچ به طرز موفقیت آمیزی از مجموعه‌های خاک گرفته‌ی قدیمی به سبک‌های جدید، جوانانه، شیک و پیچیده تغییر رویه پیدا کرده است. همین موضوع در مورد مجموعه‌ی عینک‌های این شرکت نیز صادق است. از ستاره‌ی فیلم‌های هالیوودی قدیمی تا قاب‌های آینده‌گرایانه‌ی مدرن؛ شما می‌توانید خودتان را به کوچ بسپارید تا هر روز سبک و استایل شما را برای‌تان تعیین کند.

۲۳. مائوئی جیم

همان طور که از نام آن بر می‌آید، مائوئی جیم طرح‌های عینک آفتابی با حال‌اش را به زیبایی و فرهنگ خود جزیره اختصاص داده است. این برند با فناوری لنز و شیشه‌ی عینک با کیفیت‌شان ماموریت دارد بهترین دید ممکن را برای شما فراهم آورد که از این رو محصولات آن باعث می‌شود رنگ‌ها را واقعی‌تر و محیط اطراف‌تان را شفاف‌تر ببینید.

۲۴. مایکل کورس

از یکی از لباس فروشی‌های بوتیکی کوچک در غرب منهتن تا یکی از موفق‌ترین برندهای سبک زندگی آمریکایی عصر حاضر؛ نمی‌شود انکار کرد مایکل کورس از زمانی که نخستین قدم را در دهه‌ی ۷۰ در قلمرو مد برداشت نام و آوازه‌ای برای خودش به هم زد. زیبایی طرح‌های او که به خاطر اسباب و لوازم پیشرفته و مدرن شناخته شده است، به تعادل دقیق عناصر متضاد تاکید دارد تا افق و چشم‌اندازی جدید را پیش روی چشم مردم بگشاید.

۲۵. کارن واکر

طراح نیوزیلندی کارن واکر به خاطر کمی شوخ طبعی به خرج دادن در جابه‌جا کردن مرزهای طراحی عینک‌های آفتابی معروف و شناخته شده است. اگر به دنبال جنسی می‌گردید که مشابهی نداشته باشد، این برند هدف شما را برآورده می‌کند.

۲۶. گِس

گس تجسمی از آرزوی دو اروپایی جوان است که به دنبال رویای آمریکایی اصیل بودند. در واقع، از همین جا بود که ماجرای این برند خیابانی اعیانی آغاز شد. مجموعه‌های گس که از نماد‌های زیبایی مانند بریژیت باردو الهام گرفته بود، به خاطر رابطه‌ی عاشقانه‌ی همیشگی‌شان با عناصر مرغوب مشهور هستند، کار خود را در دهه‌ی ۵۰ شروع کردند و تا به دهه‌ی ۹۰  به مسیر خود ادامه داده‌اند.

۲۷. سلین

برند سلین که در اصل به عنوان یک فروشگاه کفش کوچک در پاریس و بعد از جنگ جهانی دوم کار خود را آغاز کرد، اکنون به عنوان مظهر و تجلی دختران زیبای فرانسوی مورد تحسین همگان است – که این به لطف کار طراح ارشد آن فوئب فیلو است. عناصر اصلی این برند مد نمادین فرانسه عناصر هندسی درحشان و ترکیب‌های رنگ جسورانه است.

۲۸. کاتلر اند گروس

از مشخصه‌های بارز برند عینک سازی لوکس بریتانیایی کاتلر اند گروس قاب‌های طراحی شده‌ی دست‌ ساز با کیفیت است. به همین خاطر، هر عینک در نهایت به شکل منحصر به فرد خودش در خواهد آمد. طرح‌های آن، که با الهام از روزهای اولیه‌ی تاسیس آن در ۱۹۶۹، ایجاد می‌شوند به شدت بازتاب دهنده‌ی روح زمانه‌ و گرایشات برجسته ی عصر و دوره‌ی خویش هستند.

۲۹. کیت اسپید

آفریده‌های کیت اسپید، که به خاطر کیف‌های دستی کاربردی و شاد و خوش‌رنگش معروف است، به طور مشخص و متمایزی از شور و سرزندگی زنانه و رنگارنگ برخوردار است. این مانترای طراحی نیویورکی‌ها یکی از موارد خوشبینانه و خوش آتیه‌ای بود که از هر گوشه‌ی خطوط ساخت لباس و اسباب و لوازم آن شکوفایی و رشد و تعالی نمایان بود.

۳۰. اوکلی

اوکلی، که مرکز آن در لیک فورست کالیفرنیا واقع شده است، برندی محبوب در عرصه‌ی تولید لوازم ورزشی و اسباب و اثاثیه زندگی است. به احتمال فراوان محبوب‌ترین محصول آن خط تولید عینک‌های آفتابی است. این که توسط اکثر – اگر نگوییم همه‌ی – ورزشکاران  نخبه تایید شده است برای آنکه عینک‌های آفتابی‌شان را به محصولی عامه پسند تبدیل کند کافی است و دلیل اصلی این که مردم عاشق خریدن اوکلی هستند توانایی آن‌ها در تلفیق کارایی و سبک است.

آن‌ها نه تنها ظاهری باحال دارند، بلکه کارکرد خوبی هم دارنند. بعضی از آن‌ها شیشه‌هایی دارند که جلوی عرق کردن و آب را می‌گیرند در حالی که بقیه شیشه‌هایی دارند که تقریبا نشکن هستند. با خرید عینک‌های اوکلی، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که با یک تیر دو نشان زده‌اند و هم از شکل و فرم برخوردار شده‌اند و هم از کارایی.

۳۱. فندی

برند لوکس چندملیتی فندی به‌خاطر سبک و زیبایی فوق‌العاده‌اش به راحتی قابل شناسایی است. همه‌ی ما فندی را می‌شناسیم، برندی لوکس و چندملیتی که انواعی از محصولات را تولید می‌کند من جمله خز، عطر، کفش، کیف، و عینک. این خانه‌ی مد ایتالیایی عینک‌های آفتابی با سبک‌های مختلف ارائه می‌کند، که اکثر آن‌ها چشم گربه‌ای، خلبانی، و ویفرر هستند. برای کسانی که طرفدار فندی هستند، این عینک‌ها نه تنها کیفیت و طرح مد روز را برای‌شان فراهم می‌آورند، بلکه احساس لاکچری و باکلاسی نیز به پوشنده‌ی عینک‌ها می‌بخشند.

 ۳۲. مویی جیم

این برند تولیدکننده‌ی امریکایی در ایالت ایلینویز قرار دارد و در سرتاسر جهان شناخته شده است. اکثر محصولات برند مویی جیم دارای تم هاوایی و ساحلی هستند که به‌خاطر پیشینه‌ی این برند در هاوایی است. تمرکز این برند بر محصولات مراقبت چشم و به‌ویژه عینک آفتابی است که غالبا در سواحل استفاده می‌شود.

 

عینک نور : 02532943049

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید