معرفی لنز طبی رنگی فصلی فرشلوک (freshlook) سری color Blends:.

معرفی لنز طبی رنگی فصلی فرشلوک (freshlook) سری color Blends:

امور مشتریان عینک نور

1398/07/11_18:39

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

معرفی لنز طبی رنگی فصلی فرشلوک (freshlook) سری color Blends:

با توجه به استقبال عمومی مصرف کنندگان در سرتاسر جهان، به جرات میتوان گفت لنز رنگی فرشلوک از عالی ترین محصولات برند سیبا ویژن می باشد. با استفاده از این لنز رنگی یک تغییر رنگ هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. با ۱۲ رنگ جذاب آبی درخشان، آبی فدرال، آبی، بنفش، سبز، سبز عسلی، طوسی نقره ای، طوسی عسلی، عسلی، قهوه ای، فندقی، فیروزه ای زیبایی و تغییر دو چندانی را به چشمانتان هدیه دهید.

لبه های نازک لنز و وجود هیدراتاسیون باعث میشود تا به شکل راحت تری از این لنزها استفاده کنید. همچنین طراحی صورت گرفته برای ساخت این لنز موجب شادابی چشم و جلوگیری از مشکلاتی از قبیل خشکی چشم و قرمزی میشود. در ضمن به دلیل داشتن آبرسانی بالا (۵۵%) و مواد با کیفیت در برابر رسوبات اشکی و آلودگی های محیطی مقاوم می باشد و دید شما را خراب نخواهد کرد.

از نظر متخصصان مراقبت های چشمی، این لنز رنگی برای کسانی که به تازگی قصد استفاده از یک لنز را دارند انتخاب مناسبی است. تکنولوژی منحصر به فرد لایه محافظ پلاسمایی در تمام مدت زمان استفاده باعث جلوگیری از تجمع چربی و رسوبات روی سطح لنز میشود. همچنین اکسیژن رسانی مناسب این لنزها نسبت به سایر لنزها باعث حفظ سلامت چشم خواهد شد.

لنز های تماسی فرشلوک مناسب برای انواع چشم ها چه تیره و چه روشن بوده و باعث میشود چشم شما جذابیت و زیبایی بیشتری پیدا کند.این لنزها برای استفاده فصلی هم به عنوان لنز طبی رنگی که جنبه درمانی دارد و هم به عنوان لنز زیبایی طراحی شده است. اگر از این لنزها برای مصارف آرایشی استفاده میکنید به یاد داشته باشید که لنز ۰٫۰۰ ( لنزهای نسخه صفر ) را انتخاب کنید. همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که لنزهای رنگی فصلی باید بعد از استفاده در محلول نگهداری لنز قرار داده شود.لنزهای سری کالربلندز فرشلوک، دارای دور خط مشکلی و حاشیه عسلی در وسط لنز می باشند.

 

عینک نور : 02532943049

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید