کدام لنز برای کدام چشم؟ .

کدام لنز برای کدام چشم؟

امور مشتریان عینک نور

1398/06/04_20:31

  عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

رنگ لنز مناسب برای افرادی که چشم های روشن دارن

اگه چشم های شما به طور طبیعی روشن هستش، رنگ هایی که می تونین برای لنز انتخاب کنین، می تونه دو حالت طبیعی و بولد داشته باشه. یعنی اگه به دنبال نگاه طبیعی تر هستین، بهتره که لنزی با رنگ طبیعی چشم هاتون انتخاب کنین که در اطراف عنبیه، رنگ در اون تقویت شده. اما اگه به دنبال تغییر کلی هستین، رنگ های سرد مثل رنگ لنز آبی روشن، رنگ لنز طوسی و تناژهای روشن رنگ گرمی مثل قهوه ای برای شما مناسب تر هستش.

رنگ لنز مناسب برای افرادی که چشم های تیره دارن

برای شما که رنگ طبیعی چشم های خودتون تیره هستش، بهتره که برای تقویت رنگ اونا و داشتن نگاه طبیعی، از رنگ های روشن تناژ طبیعی چشم خودتون استفاده کنین، مثل لنز رنگ عسلی با لنز فندقی که رنگ های بسیار زیبا، پرطرفدار، پرتنوع و کاملا مناسب برای رنگ پوست ایرانی ها هستن.

اگه هم به دنبال تغییر اساسی در رنگ چشم خود هستین و دوست دارین که مناسب ترین رنگ رو انتخاب کنین، بهتره به سراغ رنگ های لنز سبز، لنز آبی تیره (آبی هایی که تناژ گرم دارن) و لنز بنفش برین. با توجه به درصد تیرگی رنگ پوستتون، می تونین درجات تیره و روشن این رنگ ها رو تغییر بدین. معمولا افرادی که رنگ پوست تیره تری دارن، می تونن تناژ روشن تر رو امتحان کنن.

 

نکات مهم درباره لنزهای رنگی و لنزهای آرایشی که باید بدانین

1. این لنزها فقط در رنگ با هم تفاوت دارن و تمام ساختارهای جنس و کیفیت آنها در یک برند، با یکدیگر مشترک است. یعنی نمیشه گفت که لنز آبی، مطمئن تر از لنز قهوه ای هستش یا برعکس.

2. لنزهای رنگی، به راحتی لنزهای طبی نیستن و این به دلیل ضخامت بیشتر اوناست. اگه لنزهای طبی شما رو اذیت می کنن، قطعا نمی تونین لنز رنگی رو تحمل کنین.

3. هرگز نباید لنز خودتون رو به دیگران قرض بدین، حتی به افراد نزدیکتون. این وسیله کاملا شخصیه و ممکنه باعث ایجاد عفونت های بسیار خطرناک در چشم ها بشه.

4. برای تهیه  لنزهای آرایشی برای افرادی که چشم های اونا ضعیفه، حتما باید به اپتومتریست مراجعه کنن و لنز آرایشی – طبی مناسب با چشم های شما رو تعیین کنه تا دید کامل و واضحی با لنز داشته باشن.

5. برندهای زیادی وجود داره که متاسفانه نمیشه به هیچ کدوم از اونا اعتماد کرد، حتی قیمت این لنزها هم معیاری برای تعیین کیفیت اونا نیست و بهترین روش برای انتخاب یه برند و لنز آرایشی خوب، سوال کردن از یه متخصص چشم هستش.

6. حتما در نگهداری از لنزهای، نهایت حساسیت و دقت رو به خرج بدین تا هم عمر لنزها بیشتر بشه و هم استفاده ای بدون نگرانی و آسیب رو تجربه کنین.

  عینک نور : 02532943049



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید