چگونه از عینک خود مراقبت کنیم؟.

چگونه از عینک خود مراقبت کنیم؟

امور مشتریان عینک نور

1398/08/23_18:42

 

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد        

 

 

چگونه از عینک خود مراقبت کنیم؟

عینک‌ساز همیشه یکپارچه‌ی میکرو فیبر داخل جلد عینک شما قرار می‌دهد، از همان استفاده کنید. سطح شیشه‌ی عینک بسیار حساس است و موادی که کمی سخت‌تر باشند می‌توانند روی آن خط بیندازند. خطوط روی شیشه‌ی عینک در جلوی دید شما لکه ایجاد می‌کند.

همیشه از پارچه‌های مخصوص استفاده کنید

عینک‌ساز همیشه یکپارچه‌ی میکرو فیبر داخل جلد عینک شما قرار می‌دهد، از همان استفاده کنید. سطح شیشه‌ی عینک بسیار حساس است و موادی که کمی سخت‌تر باشند می‌توانند روی آن خط بیندازند. خطوط روی شیشه‌ی عینک در جلوی دید شما لکه ایجاد می‌کند. برای مراقبت بهتر از شیشه‌ی عینک می‌توانید دستمال را از قبل کمی مرطوب کنید. دستمال‌های مرطوب مخصوصی نیز وجود دارند که به شیشه‌ی عینک خاصیت ضد مه می‌دهند، حمل این دستمال‌ها راحت بوده و هزینه‌ی زیادی نیز ندارند.

همچنین مایعاتی برای تمیز کردن صفحه‌ی عینک به شکل اسپری وجود دارد که پس از پاشیدن آن روی عینک باید با یک دستمال آن را خشک‌کنید. استفاده از این اسپری‌ها به‌اندازه‌ی دستمال‌های ساده نیست.

روش صحیح برداشتن عینک

بیشتر ما با گرفتن یکی از دسته‌ها عینک خود را برداشته یا می‌گذاریم اما با هر بار تکرار کمی تناسب قاب آن را از بین می‌بریم. در نهایت این کار باعث شل شدن پیچ‌ها و یا از بین رفتن شکل کلی قاب می‌شود. برای برداشتن یا گذاشتن عینک خود از هر دو دست استفاده کنید و دسته‌ها را از محکم‌ترین قسمت آن بگیرید.

محل قرار دادن عینک

همیشه عینک خود را جایی بگذارید که در چشم باشد. گذاشتن عینک روی صندلی یا اپن آشپزخانه باعث می‌شود کسی روی آن بنشیند و یا چیزی با عینک برخورد کرده و روی شیشه‌ی آن خط بیندازد. همچنین عینک خود را مقابل نور خورشید نگذارید، مثلاً جلوی داشبورد ماشین. نور آفتاب باعث می‌شود قاب عینک انعطاف‌پذیرتر و نرم‌تر از حد لازم شود و یا ذوب‌شده و شکل خود را از دست دهد.

همیشه عینک را تا کرده و رو به بالا و در جایی صاف بگذارید. بیشتر خطوط روی شیشه‌ی عینک بر اثر برعکس گذاشتن آن‌ها ایجاد می‌شود.

مراقبت صحیح از عینک

همچنین وقتی می‌خواهید موقتاً عینکتان را درآورید آن را بالای پیشانی خود می‌گذارید. این کشش در دسته‌ها باعث می‌شود عینک شکل خود را ازدست‌داده و تناسب قاب آن به هم بخورد. همچنین چربی و روغن موها و پوست شما به شیشه‌های عینک منتقل می‌شوند.

 

 

عینک نور : 02532943049

 

 

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید