بهترین مارک لنز رنگی چشمی.

بهترین مارک لنز رنگی چشمی

امور مشتریان عینک نور

1398/08/22_12:36

 

 

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد        

 

 

بهترین مارک لنز رنگی  چشمی

در دوره معاصر، استفاده از لنزهای طبی و غیرطبی بسیار رایج شده است. برخی از افراد به لنزهای رنگی برتری می دهند، اما برخی دیگر ترجیح می دهند از لنزهای ساده به رنگ های سیاه و یا از لنزهای قهوه ای رنگ استفاده کنند. در استفاده از لنزها باید بسیار با احتیاط رفتار کرد، چرا که لنزها یکسره با چشم در ارتباط می باشند و توانایی دید را تا حد امکان می توانند، بهتر کنند. معمولاً وقتی لنز می خرید در کنار آن مایع لنز، دستمال و قاب ویژه نیز قرار دارد. در مقاله زیر در مورد بهترین مارک لنز رنگی سخن می گوییم.

گاهی خانم ها برای تغییر رنگ چشم و اینکه دوست دارند، متفاوت دیده شوند، لنزهای رنگی خریده و به صورت مقطعی هم که باشد، به رنگ چشمی که دوست دارند، می رسند. در کنار لنزهای رنگی لنزهای بی رنگ و لنزهای طبی هم وجود دارند. که آن را افرادی که دوست ندارند از عینک استفاده کنند و توانایی بینایی خود را نیز از دست ندهند، استفاده می کنند.

بهترین مارک لنز رنگی یعنی چه؟

لنزهای رنگی علاوه بر تغییر رنگ چشم، به چشم ها دیدی شفاف و براق هم می دهند و همچنین با تغییر فرم چشم آنها را خیلی بزرگتر نشان می دهد. مدت زمان استفاده از لنزهای رنگی یک، سه و یا شش ماهه و همچنین یک ساله می باشد. لنزهای رنگی به دو دسته طبی و غیرطبی تقسیم می شوند. لنزهای طبی را پزشک تجویز می کند و علاوه بر اصلاح بینایی چشم مانند دور بینی یا نزدیک بینی به چشم ها رنگی متفاوتی هم می دهد و سبب می شود، چهره ای زیبا و جدید داشته باشید، اما برخی دیگر از لنزهای رنگی تنها به عنوان لوازم آرایشی تولید شده اند و هدفشان اصلاح بینایی چشم نیست، این لنزها فقط رنگ چشم ها را تغییر می دهند و هدف از تولید آنها هم تغییر چهره و ظاهر می باشد.

بهترین مارک لنز رنگی دارای ۵ رنگ اصلی قهوهای، آبی، سبز، طوسی و بنفش هستند، اما طیف وسیعی از رنگها که بین این رنگهای اصلی قرار دارند را نیز در بر می گیرند. لنزهای رنگی تزیینی، رنگی تازه به قرنیه چشم می‌بخشند که این رنگ می‌تواند بسیار نزدیک به رنگ پوستتان باشد یا ممکن است کاملا متفاوت باشد. این نکته نیز قابل ذکر است که یک لنز  در چشم افراد مختلف به رنگ‌های متفاوتی دیده می‌شود.

لنزهای مات کاملا رنگ چشم طبیعی شما را پوشش می‌دهند. اگر رنگ چشم تیره است، بهتر است از لنزهای مات استفاده کنید تا رنگ طبیعی چشمانتان تغییر کند. لنزهای افزایشی رنگی به این منظور ساخته شده‌اند که رنگ چشمانتان را تیره کند. اگر چشمانی روشن دارید این لنز می‌تواند برایتان مناسب باشد؛ زیرا که این لنزها هیچ تاثیری در چشمان تیره ندارند. لنزهای معتدل، از آن دسته لنزهای  هستند که باعث می‌شوند حلقه تیره دور عنبیه چشم دیده شود. این لنزها به گونه‌ای هستند که با دیدن آن‌ها متوجه می‌شویم که فرد کاملا تغییر کرده آن تغییر قابل تشخیص نیست.

خصوصیات و ویژگی های بهترین مارک لنز رنگی

بهترین مارک لنز رنگی که از برندهای موفق و خوب دنیا هستند، در هنگامی که بر روی چشم قرار دارند بسیار طبیعی به نظر می رسند و کمتر کسی متوجه استفاده از لنز می شود. این لنزها رنگ بخشی از چشم را که عنبیه نامیده می شود، تغییر می دهند و خطوط و نقاط و شکل این لنزها طوری طراحی شده اند که کاملاً شبیه عنبیه می باشد و در چشم کاملاً طبیعی جلوه می کند، با این حال قسمت مرکزی چشم یعنی مردمک بی رنگ و شفاف است، تا فرد بتواند بینایی کاملی داشته باشد و به بهترین شکل ممکن ببیند. علاوه بر این از دیگر خصوصیات و ویژگی های یک لنز طبی رنگی مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– حالت بیرون زدگی نداشته باشد و روی چشم بخوابد. یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث عدم طبیعی تر جلوه کردن لنز چشم می شود بیرون زدگی لنز است.

– آسایش و راحتی لنز در چشم، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لنز طبی خوب است. سطوح لنز باید خیس باشد، علاوه بر این لنز باید قابلیت جذب آب را داشته باشد. از نظر مصرف کنندگان، لنز خوب، لنزی است که علاوه بر این که  دید مناسبی را فراهم  میکند، با آن احساس راحتی داشته باشند وگذاشتن و برداشتن آنها آسان باشد.

ویژگی های مناسب برای بهترین مارک لنز رنگی:

– نفوذ پذیری بالا برای اکسیژن و دی اکسید کربن داشته باشد.

– غیر سمی باشد و آلرژی زا نباشد.

– ضریب هدایت حرارتی آن خوب باشد.

– قابلیت تراش داشته باشند.

– فرم و شکل خود را در شرایط مختلف به صورت خیلی خوبی حفظ کنند و پایداری ابعادی داشته باشند.

– سطح آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

– مانع از رشد میکروبی شود.

–  دارای ضخامت کم و درصد آب و اکسیژن رسانی بسیار خوب است. همین دلیل راحتی لنز فصلی و دوام را به مشتری هدیه می ‌دهد.

– از دیگر ویژگی های یک لنز رنگی خوب درشت جلو دادن چشم می باشد که موجب می شود طرفداران زیادی پیدا کند.

قبل از استفاده از بهترین مارک لنز رنگی، حتی لنزهای رنگی که فقط جنبه زیبائی دارند، حتما به چشم پزشک مراجعه کنید تا چشمتان را به دقت مورد معاینه قرار دهد. قرنیه چشم ابعادی دارد که از یک فرد به فرد دیگر ممکن است کاملا متفاوت باشد. هر لنز نیز پارامترهائی دارد که متناسب با بعضی چشم هاست نه همه آنها. بنابراین یک لنز ممکن است برای یک فرد متناسب و کاملا راحت باشد در صورتی که برای فرد دیگر بیش از اندازه گشاد یا تنگ است که در این صورت شانس بروز عوارض ناشی از لنز چندین برابر می گردد.

به یاد داشته باشید که لنزهای ، حتی از نوع تزیینی تجهیزات طبی هستند. حتی اگر لنزهایتان برای بهبود دید شما نیازی به تجویز پزشک ندارند، با این حال باید اندازه چشمان شما باشند. لازم است بدانید که لنزهای ارزان قیمت یا غیرمتناسب با اندازه چشمان باعث جراحت یا عفونت چشمان می‌شوند. همچنین فقط از فروشگاه‌های معتبر لنز موردنیاز خود را خریداری کنید. در نهایت این نکته قابل ذکر است که پیش از استفاده از لنز خود، آن را در نورهای مختلف امتحان کنید زیرا که لنزهای  رنگی براساس شدت نور دچار تغییر می‌شوند.

استفاده از لنزهای  بسیار ساده است اما اگر لنز مناسبی را انتخاب نکنید  می توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند. امروزه گزینه های مختلف بسیاری در بازار وجود دارد و انتخاب کردن از میان آنها ممکن است دشوار به نظر برسد. یادگیری جوانب مثبت، منفی و بهترین استفاده از هر یک از لنزهای  می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند و بهترین انتخاب را برای چشمان شما به همراه داشته باشد.

با وجود بسیاری از مارک ها و گزینه ها ، چگونه می دانید کدامیک برای شما مناسب است؟ ما یک راهنمای سریع برای انتخاب لنز های رنگی در زیر به شما ارائه داده ایم :

انواع لنزهای رنگی

انواع مختلفی از لنزهای رنگی مختلف وجود دارد که اثرات متفاوتی روی رنگ چشم شما دارند.

لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم

این لنز ها برای افزایش رنگ طبیعی چشمان شما بدون تغییر رنگ طبیعی آنها طراحی شده اند. لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم با رنگدانه های اضافی برای افرادی که دارای چشم های روشن هستند و می خواهند به نگاه خود عمق ببخشند ، ایده آل است. اگر شما به دنبال لنزهای  سبز یا آبی هستید تا با چشمان شما مطابقت داشته باشد، می توانید از لنزهای  رنگی تقویت کننده ی رنگ چشم استفاده کنید. شما همچنین می توانید آنها را با سایه های روشنی از قهوه ای و عسلی پیدا کنید.

لنزهای رنگی مات

بهترین مارک لنز رنگی مات دارای رنگدانه های قوی و یک پارچه ای هستند که می تواند به طور قابل توجهی رنگ چشمان شما را تغییر دهد. اگر عنبیه شما تیره است مانند قهوه ای تیره یا مشکی، برای تغییر رنگ باید از لنزهای مات استفاده کنید.

معمولا لنزهای نمایشی و برای تئاتر، لنز های رنگی مات هستند ، بنابراین این چیزی است که شما برای هالووین نیاز دارید.

لنز های درخشان  و برق دار

این لنز ها رنگدانه ای ندارند تا رنگ چشمان شما را عوض کنند، اما به جای آن ، دارای الگوهایی در لنز هستند تا به رنگ طبیعی چشمان شما  جلوه ی بیشتری بدهد.

این لنز ها که معمولا یک بار مصرف هستند ، برای روشن کردن چشمان شما و ایجاد کردن درخششی چشمگیر کاربرد دارند . کار متفاوت این لنز ها، ایجاد عمق و شدت است که برای چشم های تیره تر مناسب است.

لنزهای رنگ روزانه

بهترین مارک لنز رنگی برای تغییر رنگ طبیعی چشمان شما ایده آل است  . با لنز یکبار مصرف فرش لوک ، شما نیازی به تمیز کردن لنز خود ندارید، فقط کافیست هر روز لنزهای مورد استفاده خود را دور بریزید و دفعه بعد که به آنها نیاز دارید، آنها را جایگزین کنید.

اگر شما فقط می خواهید گاهی اوقات از لنز های  رنگی استفاده کنید آنها یک گزینه عالی برای شما محسوب می شوند.

لنزهای طبی ماهانه

استفاده از لنزهای  ماهانه زمانی برای شما به صرفه و مناسب است که پول خوبی برای آنها بپردازید و روز های زیادی از هفته را از آنها استفاده کنید. همه کارس که باید انجام دهید این است که لنز های خود را تمیز نگه دارید و هر شب در محل مناسبی آنها را قرار دهید به این صورت می توانید 30 روز از آن استفاده کنید. پس از این زمان ، حتی اگر هر روز از آنها استفاده نکرده اید ، باید آنها را دور بیاندازید. این به این معنی است که این لنز ها ، اگر شما در اکثر روزها به جای فقط یک رویداد ، از آنها استفاده کنید ، مناسب است .

لنز های رنگی برای چشم های روشن

کسانی که عنبیه ی روشنی دارند، از قبیل آبی یا عسلی روشن، به طور بالقوه بیشترین انتخاب را برای لنزهای  رنگی دارند. برای یک تغییر چشمگیر، سعی کنید از رنگ های Freshlook برای تغییر اساسی رنگ چشمان خود استفاده کنید. رنگ  های سبز یا بنفش به طور خاص واقعا می توانند چشمان شما را جذاب کنند.

کمی شگفت انگیزتر، یک لنز  با تقویت رنگدانه را امتحان کنید. به جای تعویض رنگ عنبیه به طور کامل، این لنزهای  به سادگی چشمهای شما را برجسته تر می کنند و به رنگ طبیعی چشمان شما جلوه می بخشند. با اضافه کردن الگوهای براق ، اجازه می دهد چشم شما بیشتر جلب توجه کند بدون اینکه رنگش به طور کامل تغییر کند.

لنز های رنگی برای چشم های تیره

برای کسانی که دارای چشمان تیره تر مانند قهوه ای یا سبز هستند، پیدا کردن لنزهای  که واقعا ظاهر را تغییر دهد، می تواند کمی پیچیده تر باشد. ما توصیه می کنیم یک لنز مات که تقریبا به طور کامل مردمک را پوشش می دهد و تنها اجازه می دهد از طریق مردمک ببینید را انتخاب کنبد.

بهترین مارک لنز رنگی از طیف رنگی استفاده می کنند تا رنگ چشمان شما  را به طور طبیعی تغییر دهند. در حالی که تجربه شما هنوز هم بسته به رنگ پایه چشم شما متفاوت است، این لنز ها اغلب شانس شما برای تغییر رنگ چشمانتان را افزایش می دهند. در زیر به بهترین مارک لنز رنگی می پردازیم و آن ها را برای شما معرفی می کنیم.

لنز فرشلوک

لنز های رنگی فرش لوک به منظور ارتقای رنگ طبیعی چشمان شما طراحی شده و در 12 رنگ مختلف از قهوه ای تا عسلی تا یاقوتی و ارغوانی وجود دارد. به عنوان لنز ماهانه، آنها می توانند برای 30 روز متوالی در صورت تمیز بودن استفاده شوند و با محتوای آب بالا طراحی شده اند تا چشمان شما را سالم و مرطوب نگه دارند.

لنز یکبار مصرف فرش لوک از تکنولوژی مشابه Focus Dailies برای لنزهای روزانه و راحت استفاده می کند. آنها رنگ طبیعی چشم را افزایش می دهند و در 4 سایه مختلف قرار می گیرند، به شما در ایجاد راحتی کمک می کنند. به سادگی آنها را پس از استفاده دور بیاندازید.

(Bono)بونوبا

تکنولوژی ریخته گری قالب ، سطوح صافی را ایجاد می کنند تا در چشم شما راحت باشد. رنگدانه های این لنزهای رنگی بین دو لایه وجود دارد به طوری که کنده نمی شوند و در چشم ها بسیار راحت هستند.

لنز ویژه 3 طراحی منحصر به فرد برای تولید لنز نازک با تولید قالب نیمه.

طراحی ویژه لبه با نام Truform Edge.

رنگ های واضح و زیبا به شرح زیر است.

قهوه ای: رنگ قهوه ای زرد روشن.

خاکستری: خاکستری سرد مخلوط با رنگ طبیعی.

آبی: رنگ آبی تازه و آسمانی.

سبز: رنگ سبز روشن و طراحی طبیعی.

بنفش: رنگ اسطوخودوس جذاب.

و 4 رنگ بیشتر مانند دایره ای سیاه ، دایره ای کوکو ، شرابی رنگ و طلایی

مواد خام مورد استفاده، مورد تایید FDA برای ایجاد لنز رنگی ایمن.

راحت ترین لنز در سراسر جهان

لنز هرا

* نوع رنگ: قهوه ای (233)، خاکستری (234)

* قطر: 14.5 میلی متر

* منحنی پایه: 8.6

* محتوای آب: 38٪

* مدت زمان مصرف: 6 ماه

 بهترین مارک لنز رنگی

محصولات کوئین کانتکتز توسط سازمان های معتبر مانند KFDA (اداره غذا و دارو کره )، ISO (سازمان بین المللی استاندارد) ، ) مطابقت با اروپا CE( و KGMP (تمرین تولید خوب کره) شناسایی و مجاز اعلام شده است.

ما محصولاتی را ارائه می دهیم که با همکاری شرکت هایی که برای سال ها بالاترین کیفیت خودرا ثابت کرده اند، تولید شده اند. تولید کنندگان ژاپنی چنین مارک هایی که اصل سلامت مشتری را به عنوان هدف اول قرار می دهند، ، یکی از بزرگترین بازار در صنعت لنزهای هستند.

فروشگاه توزیع ما در Daegu کره جنوبی که مرکز تولید لنز کره ای دایره ای شکل است واقع شده است. ما به یک سیستم انتقال با سرعت بالا مجهز هستیم که برای حمل و نقل و تزیع محصولات و پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده ها مناسب است .

برای ایمنی مصرف کنندگان ما، تمام محصولات فروخته شده در فروشگاه های آنلاین تحت دو مرحله بازرسی نقص، ابتدا در محل تولید کارخانه و دیگری در مرکز توزیع قرار دارد.

محصولات ما دارای نفوذپذیری بالای اکسیژن هستند و به پوشش دولایه مجهز شده اند که از چسبندگی رنگدانه های مورد استفاده در لنز های به چشم جلوگیری می کند.

ما فرایند توزیع را ساده کرده ایم و از EMS و پست ثبت شده برای ارائه محصولات که به لحاظ اقتصادی و ایمنی بهنر است ، استفاده می کنیم.

فستیوال ( (Festival) )

لنز فستیوال از برندهای قدیمی لنز رنگی در مارکت ایران است لنز فستیوال معمولا در چهار رنگ اصلی آبی، سبز، قهوه ای(عسلی) و طوسی(خاکستری) موجود است که هر رنگ اصلی نیز خود دارای سه زیر مجموعه می باشد مثلا لنز رنگی فستیوال در رنگ طوسی بصورت تکرنگ، دو رنگ و سه رنگ عرضه می شود

لنز رنگی فستیوال در پنج رنگ یخی نیز عرضه می شود آیس گری یا طوسی یخی، آیس بلو یا آبی یخی، آیس هیزل یا عسلی یخی،آیس براون یا قهوه ای یخی و آیس گرین یا سبز یخی که هم بصورت لنز رنگی بدون نمره  یا همان لنز زیبایی و آرایشی موجود هستند و هم بصورت لنز طبی رنگی فستیوال یا همان لنز رنگی نمره دار می باشند لنز طبی رنگی فستیوال معمولا تا نمره 10 موجو د است

لنز رنگی فستیوال در واقع همان لنز مورنینگ کیو رنگی می باشد لنز مورنینگ کیو بصورت طبی بدون رنگ یا همان لنز طبی مورنینگ کیو و معمولا تا نمره 20 قابل تهیه می باشد.

لنز رنگی آرین((Aryan))

(ARYAN + CLEAR COLOR) طی امسال هشت رنگ جدید بنام ایس به این مجموعه اضافه شده است.

لنزهای رنگی آرین دارای ویژگی خاص  بوده و از حیث رنگ بندی در سه طیف یک رنگ، دو رنگ و سه رنگ عرضه می شود.

: معرفی طیف های رنگ

طیف یک رنگ: لنز رنگی بدون دور است

طیف دو رنگ: لنز رنگی دارای دور مشکی است

طیف سه رنگ: لنز رنگی ( ترکیب دو رنگ اصلی در وسط ) بهمراه رنگ مشکی دور لبه

حداکثر 1 سال پس از باز شدن بسته بندی قابل استفاده می باشد. لنز سلیانه رنگی و سالیانه ی طبی – رنگی

 

 

عینک نور : 02532943049



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید