7مورد برای طولانی کردن عمر عینک.

7مورد برای طولانی کردن عمر عینک

امور مشتریان عینک نور

1398/08/18_11:22

 

 

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد        

 

 

7مورد برای طولانی کردن عمر عینک

برای اینکه دوام عینکتان بیشتر باشد و از آن زیاد استفاده کنید مواردی را بیان می کنیم که باید این نکات را رعایت کنید تا دوام عینکتان بیشتر شود

همیشه عینک رو با هر دودستتون بردارین

درسته که شاید به نظر زیاد مهم نیاد، اما با این کار از شل شدن عینکتون جلوگیری می کنین و تنظیم دسته های اون که باعث می شه عینک به درستی روی صورتتون قرار بگیره، به هم نمی خوره.

از این اشتباهات برای تمیز کردن عینکتون دوری کنین

برای پاک کردن عینکتون از محلول آمونیاک و یا الکل استفاده نکنین، چون که ترکیبات شیمیایی تند و زننده به پوشش روی لنزتون آسیب می رسونه. به جاش عینک طبی و یا عینک آفتابی رو با مایع دستشویی و انگشتانتون آروم بشورین. لنز عینکتون رو هم با پارچه ای مخصوص عینک خشک کنین و هیچ وقت از پارچه های معمولی، حوله های کاغذی و یا هر چیز دیگه ای استفاده نکنین زیرا که باعث میشه لنز عینک خش بیفته.

اگه جاهایی مثلا کنار ساحل هستین از آب بطری برای شستن عینکتون استفاده کنین

وقتی که کنار ساحل هستین اگه عینکتون خیس شد و یا روی شیشه عینکتون پر از شن و ماسه شد، جلو ی خودتون رو بگیرین و با یه حوله، شیشه عینک رو پاک نکنین. سنگ ریزه های شن و ماسه باعث می شه لنز عینکون خش بیفته.

شیشه های عینکتون رو جاهای داغ قرار ندین

برای مثال عینک آفتابی یا عینک طبی رو تو یه روز گرم و تابستونی داخل ماشین نذارین. اکثر فریم های عینک های امروزه از ریختن پلاستیک مایع داخل یه قالب درست شده، بنابراین اگه بیش از حد داغ بشن، ممکنه ذوب بشن و یا بیش از حد انعطاف پذیر بشن.

عینکتون رو روی سرتون نذارین

ممکنه اینجوری شیک و با کلاس به نظر برسین اما این کار باعث می شه دسته های عینکتون شل بشه. همچنین روغن طبیعی که از موهاتون و یا پوست سرتون بیرون میاد میتونه باعث ایجاد لکه بر روی لنزتون بشه.

جلوی لغزش عینک رو بگیرین

اگه عینکتون مدام از روی بینی شما لیز میخوره و میفته، یه بند ظریف به دسته های اون ببندین که به راحتی اون رو سر جاش نگه داره و یا ترکیبی از موم عسل و روغن نارگیل رو به طور مستقیم به قسمت بینی عینکتون بزنین که باعث بشه عینک روی بینی شما بمونه. برای تعمیر دائمی اون باید به یه عینک ساز مراجعه کنین و از او بخواین که براتون درستش کنه.

عینک رو طوری قرار ندین که شیشه هاش روی سطح میز یا هرجای دیگه ای قرار بگیره

حتما در این باره قبلا هم شنیدین اما گذاشتن شیشه های عینک روی میز باعث می شه که خش بیفته. عینکتون رو تو جای محکمی بذارین به طوری که جای اون امن باشه.

 

عینک نور : 02532943049



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید