عینک بدون فریم .

عینک بدون فریم

امور مشتریان عینک نور

1398/08/09_18:44

عینک نور امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشد

 

 

 

عینک بدون فریم

عینک بدون فریم پس از دوره محدودی که به یک مد روز تبدیل شده بود، از جمله مدل عینک‌هایی است که طرفدار کمتر و خاص‌تری نسبت به دیگر انواع عینک‌ دارد. عمده دلیل آن نیز به دلیل مشکلات نگهداری و امکان شکستن سریع‌تر شیشه عینک‌ آن بدلیل بی احتیاطی است.

عینک بدون فریم بدلیل اینکه تاثیر اندکی بر روی فرم و استایل چهره می‌گذارد، اغلب توسط افرادی انتخاب می‌شود که نمی‌خواهند عینک تغییر عمده‌ای در ظاهر آن‌ها ایجاد کند. بیشترین میزان استفاده از این مدل عینک را در سیاست‌مداران می‌بینید. اغلب آن‌ها شخصیت سیاسی خود را در جامعه تا حد ممکن از فرم و ساختار چهره‌شان دور نگه می‌دارند تا ظاهر پوششی آن‌ها نتواند هیچ تاثیری در قضاوت افراد داشته باشد.

بسیاری از افراد بدلیل سبک و قابل حمل بودن از عینک بدون فریم استفاده می‌کنند. برای بسیاری حائز اهمیت است که وزن عینک را بر روی بینی خود احساس نکنند. همچنین یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد عینک های بدون فریم سازگاری آن‌ها با اغلب فرم‌های صورت است.

برترین‌های مدل عینک بدون فریم

عمدتا شرکت تولید کننده عینکی وجود ندارد که صرفا عینک بدون فریم تولید کند ولی برخی برندها تمرکز و محصولات متنوع‌تری در این زمینه دارند. در ادامه به معرفی برخی از این برندها و مدل عینک‌های بدون فریم مشهورشان می‌پردازیم.

برند عینک  (Silhouette)

یکی از مشهورترین برندهای عینک در زمینه عینک بدون فریم Silhouette است. این شرکت که در اواسط سال ۱۹۶۰ و در کشور اتریش شکل گرفت تمرکز خود را بر روی عینک‌هایی قرار داد که سبک، مینیمال و در عین حال مقاوم و با دوام باشند. طراحان برند Silhouette کسانی بودند که توانستند امضای خود را پای محصولات نوآورانه خود که در آن‌ها از آخرین تکنولوژی‌ها استفاده شده بود بزنند. در سال ۲۰۰۲ برند Silhouette بدلیل عینک‌های ساده و بدون فریم خود که بسیار سبک نیز بودند توانست وارد همکاری با ناسا شود و فضانوردان از عینک‌های Silhouette در جو خارج از زمین استفاده کنند.

بازیگران همچون patrick dempsey از مروجان این برند در کمپین‌های تبلیغاتی‌اش بودند و ملکه الیزابت دوم نیز از سال ۱۹۸۰ تصمیم به استفاده از این برند گرفت. شعار این برند، عینک‌هایی است که انقدر سبک هستند که احساس می‌کنید هیچ عینکی نزده‌اید.

برند عینک  (Art Craft)

برند شناخته شده Art Craft که مستقر در شهر نیویورک است بیش از ۹۰ سال است که به تولید قاب‌های عینک می‌پردازد. این برند بیشتر به خاطر نوع طراحی و ساخت بدنه عینک‌های خود مشهور هست. در طراحی بدنه این عینک ها از نقره Monel & Nickel استفاده می‌شود که در مقابل خوردگی و زنگ زدن بسیار مقاوم هستند. پد روی عینک این برند نیز به نحوی طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم و استفاده بر روی انواع فرم های بینی است.

مدل عینک گرد بدون فریم

عینک گرد بدون فریم ما را ناگهان به یاد اسطوره فناوری جهان، استیو جابز میاندازد. مردی که سال‌ها با مدل عینک ثابت خود به نمادی از موفقیت و باور تبدیل شد.

مدل عینک بدون فریم استیو جابز

ممکن است از این مطلب هم خوشتان بیاید: عینک گرد : از افسانه هری پاتر تا نماد تفکر و روشنفکری

عینک گرد بدون فریم بهمراه دسته‌های نازک فلزی احساسی خوشایند از زمان قدیم را در ما ایجاد می‌کند. برندهای طراحی و تولید عینک بسیاری، مدل عینک‌های مشابه این را تولید کرده‌اند. برای مثال مدل عینک گرد برند Palo Alto را در اینجا ببیند:

عینک های آفتابی هم در حالت بدون فریم ژانر مخصوص به خود را دارند و بسیار پرطرفدار هستند. نمونه عینک آفتابی بدون فریم که برند maui jim  است از پرطرفدارترین انواع این عینک‌های دودی است.

 

 

عینک نور : 02532943049

 

 

 



جهت ثبت انتقادات و پیشنهاد های خود اقدام کنید ؟
پشتیبانی آنلاین

جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید